Ο βουλευτής Βοιωτίας ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και Υπεύθυνος ΚΤΕ Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γιώργος Μουλκιώτης, με συνυπογράφοντα τον Υπεύθυνο ΚΤΕ Παιδείας, Στέφανο Παραστατίδη,προέβησαν σε Κοινοβουλευτική Παρέμβαση- Ερώτηση απευθυνόμενη στα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εσωτερικών και Υποδομών και Μεταφορών, αναδεικνύοντας το σοβαρότατο θέμα του κτιριακού προβλήματος του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Θήβας, το οποίο στεγάζεται σε κοντέινερ.
Στην ερώτηση, επικαλούμενοι την κοινή επιστολή των διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, επισημαίνουν ότι εξαιτίας της παλαιότητας του κεντρικού κτιρίου (κατασκευής 70 περίπου ετών), αλλά και των υπόλοιπων αιθουσών που στεγάζονται σε κοντέινερς, προκύπτει πληθώρα προβλημάτων, όπως επίσης προκαλείται εύλογη και έντονη ανησυχία σε γονείς και εκπαιδευτικούς, για την ασφάλεια των μαθητών, σε έναν χώρο που απαιτεί να ικανοποιούνται ιδιαίτερες κτιριακές ανάγκες.
Οι αίθουσες είναι λίγες σε αριθμό και μικρής χωρητικότητας με αποτέλεσμα την υπερσυγκέντρωση μαθητών και την αδυναμία δημιουργίας νέων τμημάτων.
Υπάρχει αφενός έλλειψη κατάλληλων χώρων υγιεινής, καθώς το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήβας παρόλο που είναι ειδικό σχολείο δεν διαθέτει καθόλου τουαλέτα για ΑμεΑ και αφετέρου η έλλειψη θερμομόνωσης και κλιματισμού, καθιστά ανυπόφορες τις συνθήκες κατά τους χειμερινούς και θερινούς μήνες μέσα στις αίθουσες του κοντέινερ.
Την λίστα των προβλημάτων συμπληρώνουν επιπλέον, η υγρασία και η μούχλα εντός των αιθουσών που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την υγεία των μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς και η ανυπαρξία προστατευτικού, αντιολισθητικού δαπέδου στον αύλειο χώρο.
Κατόπιν των ανωτέρω ζητείται να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις από τα αρμόδια Υπουργεία στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Σε ποιές ενέργειες προτίθενται να προβούν, ώστε να επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα.
2. Εάν υπάρχει η πολιτική βούληση για δημιουργία και λειτουργία νέου, κατάλληλου και σύγχρονου κτιρίου Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήβας. Εάν ναι, με ποιο χρονοδιάγραμμα;
3. Ποιος είναι ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός, ως μεταβατικό στάδιο, μέχρι την ανέγερση νέων εγκαταστάσεων σχολείου Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήβας, για την μετεγκατάσταση του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Θήβας σε άλλο κτίριο, που να πληροί όλες τις βασικές αναγκαίες και απαιτούμενες προδιαγραφές;
4. Σε περίπτωση μη ύπαρξης σχεδιασμού δράσης για το σχολείο, ως μεταβατικό στάδιο, δεδομένων των συγκεκριμένων προβλημάτων, ποιός αναλαμβάνει και υπέχει την ευθύνη για την υγεία και ασφάλεια των μαθητών και των διδασκόντων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Θήβας;